Sunday 8 August 2010

Waiters Ketiban Rejeki Diberi Tip US$ 4000 Oleh Johnny Depp


Johnny Depp boleh dikatakan aktor yang paling royal dalam memberikan tip. Ia pernah memberikan tip sebanyak US$ 4,000 kepada Mohammed A. Sekhani, seorang waiter senior di Gibson Steakhouse, Chicago.
Seperti dikatakan Sekhani kepada RadarOnline.Com, “Johny Depp dan teman-temannya selalu datang ke restoran lewat pukul 11.30 PM dan memesan ruangan khusus. Seringnya dia memesan menu ‘Clams Casino’ yakni kerang yang dibakar dengan bumbu bawang putih, cabai merah dan keju.”

Sekhani pun mengatakan, selain kerang bakar, Depp juga memesan beberapa botol Italian Wine sampai totalnya US$500. “Saya pernah melayani beberapa bintang terkenal, seperti Sean Connery dan Robert De Niro, namun Johnny Depp adalah favorit saya. Dia sangat sopan, bersahaja dan menyenangkan,” puji Sekhani, beberapa waktu lalu.

“Depp selalu memanggil saya dengan panggilan ‘Mo’, dan saya tahu Depp sangat senang makan di sini. Bagi saya, dia adalah seorang aktor terkenal di dunia tetapi sangat rendah hati dan berlaku seperti orang-orang biasa layaknya bukan seorang yang terkenal di dunia,” lanjut Sekhany yang memujinya bukan lantaran dapat tip US$ 4,000 dari Depp.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...